Kontakta oss direkt: 026-402 08 33
Ring eller mejla oss idag för att reservera din plats!

Intensivkurs för B-körkort i Gävle,

Boende På Järnvägshotellet intill Tågstationen i Gävle, inklusiv frukost

​​​​​​​​​​​​​Intensivkurs i Gävle är för dig som vill ta körkort snabbt, lätt och effektivt. Du sparar båda  tid och pengar och du behöver inga förkunskaper. Vi hjälper dig hela vägen.
Vi på Gävlebockens Trafikskola i Gävle har Intensivkurser varje vecka och har två olika Intensivpaket, en med 20 körlektioner inklusive allt och och en med 30 körlektioner inklusiv allt.
Våra bilar är Audi A3, volvo v60 (Manuell), Audi A3(Automat)

​​​​​​​Hur går en intensivkurs till?

Har du förkunskaper (kört tidigare) bokar vi som första steg en testlektion. Efter din första körlektion på trafikskolan får vi en inblick i dina förkunskaper och vet vad vi kommer att behöva jobba mer på framöver.
När vi har stämt av din kompetensnivå och vilka förkunskaper du besitter sätter vi gemensamt en plan framåt. Vi bokar då in 1-3 dubbellektioner (1-3x80 minuter) varje vardag i en till tre veckor utifrån vad vi gemensamt har kommit överens om.
Du kommer nu att köra intensivt efter utbildningsplanen samtidigt som du studerar den teoretiska delen av utbildningen i Elevcentralen om du inte är klar med teorin innan.
Om du inte har tidigare körvana rekomenderar vi Intensivpaket 2 med 30 lektioner. Vi kommer att gemensamt palnera lektionerna utifrån dina behov .
Under tiden du går utbildningen planerar vi även RiskettanHalkbana. Du kommer även kunna gå Teorilektioner som vi har i skolan om du önskar. Vi bokar även tid för Teoriprov och Körprov.

Uppkörning för körkort

Vi på Gävlebockens trafikskola i Gävle gör en utbildningskontroll innan du går på uppkörning. Det är en lektion vi erbjuder där du får testa all typ av körning som du övat och blivit godkänd på under kursens gång.
Utbildningskontrollen gör vi för att säkerställa att det du har övat under utbildningen sitter och att du är hel redo för uppkörning.

Hur lång tid tar en intensivkurs för körkort?

Hur lång tid det tar att ta körkort genom en intensivutbildning varierar beroende på hur mycket kunskap du har sedan tidigare. Har du en del förkunskaper och har övningskört privat eller på någon annan trafikskola brukar det räcka med en 1 eller 2 veckors intensivkurs. Har du däremot inte några förkunskaper sedan tidigare får du räkna med att det tar aningen längre tid eller att du behöver köra super intensivt.

Vad kostar en intensivkurs?

Priset på en intensivkurs för körkort är individuellt och beror till stor del på dina förkunskaper och hur snabbt du lär dig de olika moment vi går igenom. Vi på Gävlebockens Trafikskola i Gävle erbjuder två olika paket för intensivkurser. För mer information besök prislistan.
.

Boka Intensivkurs

Ring eller mejla oss idag för att reservera din plats!