Kontakta oss direkt: 026-402 08 33
Ring eller mejla oss idag för att reservera din plats!

Villkor

Gävlebockens trafikskola uppmärksammar er på följande regler för  avbokning.

Vid avbokningar

Avbokning av Körlektion, Riskutbildning 1, halkbana och Introduktionskurs (handledarutbildning.) ska ske senast 48 timmar innan utbildningar/körlektioner börjar, annars debiteras hela summan.
​​​​​​​När det gäller avbokning av paket och Intensivkurser ska du kontakta trafikskolan senast 2 veckor innan kursstart. Sen avbokning eller glömd avbokning debiteras med 10% av summan.
OBS!
Vid avbokning av kurser & enstaka lektioner debiteras alltid en adminstrations avgift på minst 50 kronor.
​​​​​​​Vid avbokning av paket debiteras alltid en adminstrations avgift på minst 250 kronor.
Ditt paket/lektioner är giltigt i 12 månader, därefter kan du inte nyttja lektionerna eller få återbetalning.

Ångersrätt:
Vid köp av paket är det två veckors ångersrätt innan första lektionenen börjar, annars debiteras en administrationsavgift på 10% av paketet.

Uppkörning:
Det är din lärare som bedömer/bestämmer om du är färdig för uppkörning och det brukar normalt ske sista lektionen innan uppkörning.

Avboka till kontoret på 026-4020833 eller gavlebockenstrafikskola@gmail.com